پلاگین های کاربردی وردپرس

بررسی بهترین پلاگین ها

پلاگین های کاربردی وردپرس

بررسی بهترین پلاگین ها

بررسی و شناسایی افزونه های مفید برای وبمستران و تجزیه و تحلیل آنها

کلمات کلیدی

آموزش پلاگین yoast برای رتبه سئو

شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ب.ظ

آشنایی با افزونه سئو به شما کمک می کند مطالب قابل انتشار در سایت را بصورت بهینه در سایت منتشر کنید و رتبه سایت را خود را افزایش دهید.

yoast یکی از بهترین پلاگین ها در جهت افزایش رتبه سئو می باشد و شاید بتوان گفت بهترین در امر سئو می باشد.

برای دریافت پلاگین سئو می توانید به مخزن وردپرس به آدرس wordpress.org مراجعه کنید و از بخش افزونه ها به جستجوی پلاگین بپردازید.

بعد از دانلود و نصب این افزون در پنل مدیریت وردپرس شما منوی با نام سئو ظاهر می شود که با زیرمنوهای زیر می توانید تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

زیرمنوها شامل:

1-عمومی

2-بهبود ظاهر جستجو

3-میزفرمان جستجو

4-شبکه های اجتماعی

5-ابزارها

6-بازگشتی ها

موارد تنظیمات در منوی عمومی

دراین بخش شما با 3 سربرگ روبرو می شوید.سربرگ اول با نام پیشخوان معمولا شامل اطلاعیه های افزونه می باشد که شما می توانید از این بخش اخبار و اطلاعیه های این پلاگین را بررسی کنید.

سربرگ قابلیت شامل فعال و غیرفعال بودن مواردی که برای برنامه و سایت شما مفید است می باشد که می توان بطور نمونه به نقشه سایت در این سربرگ اشاره کرد.

معمولا باید تمام موارد این سربرگ بطور پیش فرض فعال باشد و غیرفعال کردن هرکدام از آنها می تواند باعث آسیب و ضرر به سایت شود.

سربرگ سوم شامل ابزارهای وبمستر می باشد که شما می توانید با مراجعه به هرکدام از موتورهای جستجوی موجود کد تایید خواسته شده را دریافت کنید و در کادر مشخص شده وارد و ذخیره کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۳
دوستدار وردپرس

افزونه yoast

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی